diumenge, 17 de juny del 2007

Valoració de l'assignatura

Ara que ja he acabat els treballs d'aquesta assignatura, crec que ja estic preparada per fer-ne una valoració. En general, estic molt contenta d'haver triat aquesta assignatura perquè les classes van estar bé, van ser divertides i em van fer començar a fixar en els detalls de les presentacions orals i adonar-me, així, de quan estic davant d'una bona o mala presentació i per què.
D'altra banda, crec que els exercicis d'avaluació han estat molt útils. Els blogs i el Power Point ja els coneixia, així que per aquesta banda no he descobert res de nou però sí que he pogut practicar. En canvi, mai no havia fet un pòster abans i no hagués sabut com posar-m'hi. Ara, però, ja he vist que es poden trobar plantilles per internet i que és més fàcil del que em pensava. Això sí, el que ha estat més interessant ha estat la preparació de la presentació (guió, powerpoint, etc.) i sobretot la gravació! Com ja vaig comentar un dia, jo ja havia fet alguna classe abans i també havia presentat una comunicació en unes jornades de llengua i immigració, però mai no havia tingut l'oportunitat de veure'm en vídeo! He arribat a la conclusió que tothom s'hauria de gravar quan prepara una presentació oral (com a mínim al principi) perquè t'adones de moltes coses que fas malament pel que fa als gestos i a l'expressió corporal. Jo, per exemple, en la segona gravació m'he adonat que em movia massa i que això denotava nerviosisme i, a més, segurament posaria nerviosos als que m'escoltessin. Com que me n'he adonat, a la tercera gravació que he fet, he estat molt més conscient de si em movia o no i crec que ho he pogut controlar prou bé. Sense el vídeo, mai m'hagués adonat d'aquest fet!
En definitiva, estic contenta de l'assignatura i de la feina feta! Només em sap greu no haver pogut mantenir més al dia el blog, però entre exàmens i treballs m'ha costat trobar temps...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.