dijous, 10 de maig del 2007

Els nervis

Els nervis i la vergonya poden semblar un obstacle insalvable per a les persones tímides i introvertides com jo. Per això, la primera vegada que em van oferir de fer classes vaig sentir pànic i vaig estar temptada de dir que no. Ara bé, m'ho vaig estar pensant i, és clar, vaig arribar a la conclusió que era una oportunitat única i que no la podia deixar escapar.
Doncs bé, és clar que vaig passar molts de nervis les primeres classes i que encara en passo moltes vegades, però no són un obstacle insalvable ni molt menys. Amb l'experiència, i una vegada coneixes una mica els alumnes, i sobretot si vas ben preparat... et comences a sentir segur. I és cert que si tens la classe ben preparada, la pots fer amb tota tranquil·litat, estant segur de què has de dir en tot moment i donant-te la llibertat per canviar l'ordre dels continguts, per improvitzar, etc. A més a més, quan la tens ben preparada, els nervis se't passen només de començar!
Així doncs, la timidesa i els nervis no ens han d'aturar! Hi ha maneres de superar-ho i la principal és anar ben preparat!